.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دلسوزان جامعه از افراطی گری جلوگیری کنند
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در نشست با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس گفت: امروز وظیفه مهم عقلا و دلسوزان جامعه این است که از افراطی گریها جلوگیری کنند ...
دلسوزان جامعه از افراطی گری جلوگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: امروز وظیفه مهم عقلا و دلسوزان جامعه این است که از افراطی گریها جلوگیری کنند.

به گزارش مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در نشست با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در گرگان افزود: نهایت تفکر افراطی گری این است که زیر پرچم آن کسی نمی ماند و تا کسی حرف مخالف نظر آنها را بزند، برچسب ضد ولایت فقیه می زنند.

تفکر افراطی گری خوره انقلاب است

وی خطاب به رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: مسئولیت سنگین امروز شما جلوگیری از افراطی گریهاست، چرا که تفکر افراطی گری بسیار خطرناک است و خوره و سرطان انقلاب به شمار می آید و اگر خدای ناکرده به جان انقلاب بیفتد و ادامه پیدا کند باید احساس خطر کنیم.

آیت الله نورمفیدی بیان داشت: وظیفه شما این است که با دفاع از رهبری و ولایت فقیه، اصول انقلاب، ارزشهای دینی و قانون اساسی در صحنه باشید و فعالیت کنید و از این افراطی گری جلوگیری کنند که در این برهه از زمان وظیفه ما به شمار می آید.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ما دندان تیز کرده و حتی بعضی از کشورهای عربی صحنه ای را برای ما در دنیا به وجود آوردند و باید در این شرایط بتوانیم انسجامی را با اندیشه های گوناگون و سلایق مختلف، طبق قوانین در چارچوب آن ایجاد کنیم.

حفظ وحدت نیاز کنونی کشور است

وی یادآور شد: وظیفه مهم ما این است که با حفظ وحدت و انسجام ملی به عنوان دو برادر در کنار هم باشیم و حول محور قانون اساسی و رهبری کشور را به سر منزل مقصود برسانیم و پرچم این نظام را تقدیم امام زمان (عج) قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه مهمترین قوه، اسلحه و پایگاه قدرت نظام، مردم است، گفت: پایگاه قدرت نظام اسلحه نیست، بلکه مردم هستند و امام راحل برآن بود که ارزشها و احکام اسلامی را چتر پوششی نظام قرار دهد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه ولایت فقیه میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است، گفت: مسئله ولایت فقیه یکی از مبانی حضرت امام (ره) بود که خود آن بزرگوار از زمانی که در نجف بود به دنبال تبیین آن بود و باید میراث امام (ره) را که ولایت فقیه است، حفظ کنند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور بیان کرد: می توان گفت یک مسئله دعوای داخلی اتفاق افتاد، اما واقع این است که بعضی ها آن چنان این مسئله داخلی را تشدید کردند که این مسئله به وادیهای دیگری افتاد که قطعا هیچ کدام از ما آن را نمی خواهیم، چرا که ما علاقمند به امام (ره) و میراثهای امام راحل هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.